امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت : ۰۹:۳۹:۵۱
0

تئاتر «آرزوی پدر» در صومعه سرا روی صحنه می رود

بازدید 52

به گزراش خبرنگار گیل رسا از صومعه سرا ، نمایش «آرزوی پدر» به نویسندگی و کارگردانی «حمیده رازه» و با بازیگری ماهان نعیمی، صدیقه گلشن، فاطمه سالم، آرسام فدایی و ابولفضل غلامی روز یکشنبه(1مرداد) ساعت 18 در مجتمع فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا میزبان علاقه مندان تئاتر است.

موضوع این نمایش درباره یک پاکبانی است که به پسرش قول داده تا در دهه اول محرم او را به هیئت سینه زنی ببرد اما تا به خودش می آید می بیند علاوه بر اتمام مراسمات، خودش مانده و حجم زیادی از زباله.

میثم کیانی فرد با بیان اینکه تلاش شبانه روزی پاکبانان در ایام عزاداری ماه های محرم و صفر قابل تقدیر است اظهار کرد: هر ساله با فرارسیدن ماه محرم و صفر و به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی زحمات و تلاش نیروهای خدمات شهرداری و پاکبانان چندین برابر می شود.

وی افزود: در این ایام، با توزیع فراوان غذاها و نوشیدنی‌های نذری متأسفانه شاهد رها سازی زباله در معابر و خیابان‌ها هستیم که همین امر بر حجم فعالیتهای نیروهای خدماتی شهرداری می افزاید.

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه در این راستا با روابط عمومی شهرداری بر آن شدیم تا با ایده ای مبتکرانه یک فرهنگ سازی در سطح جامعه صورت گیرد گفت: تئاتر «آرزوی پدر» ایده ای است که توسط شهرداری ارائه و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اجرا می شود.

کیانی فرد تصریح کرد: همواره موضوع انباشت زباله در ایام محرم به خصوص در دهه نخست و روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی و حجم بالای کار پاکبابان از دغدغه های ما بوده است .

وی خاطرنشان کرد: ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ، ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺠﺎﺕ ﻭ ﻫﯿﺌﺎﺕ حسینی، ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ می ﺭﻭﺩ، ﻋﻤﻮﻡ ﻋﺰﺍﺩﺍﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻧﻈﺎﻓﺖ ﻭ پاکﺴﺎﺯی ﻣﺤﯿﻂ ﻋﺰﺍﺩﺍﺭی ﺗﺸﻮﯾﻖ کنند تا پاکبانان هم فرصتی برای شرکت در مراسمات عزاداری حسینی داشته باشند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.
 
 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *