امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت : ۱۷:۱۶:۳۸
0

عزم مدیریت شهری/«انقلاب آسفالت» در شهر صومعه‌سرا

بازدید 31
شهرداری صومعه‌سرا با مصوبه شورای شهر اقدام به آسفالت خیابانهای شهری کرده است که در چند روز آینده اکثر خیابانهایی که موجب نارضایتی اهالی شده بود بهسازی و انقلابی با عنوان « آسفالت» در این شهر صورت می‌گیرد.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، مائده فلاحتکارضیابری: امروزه هدف همه کوشش‌های مدیریت شهری در زمینة افزایش خدمات، جلب رضایت بیشتر شهروندان است و این امر به‌ویژه برای شهرداری‌ها، هدف ایده‌آل بزرگی است و بخش عمده‌ای از آن با ارائه خدمات به شهروندان محقق می‌شود.

وضعیت معابر شهری یکی از عوامل موثر بر کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

از جمله مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یکدست و مناسب معابر است، حرکت عمرانی و خدماتی شهرداری صومعه‌سرا در سال جاری موجب رضایت مندی شهروندان شده که این امر بهترین نمونه عملکرد برای دستگاه های اجرایی است.

تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت کش شهرداری صومعه‌سرا شرایط این حرکت عمرانی و رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده است.

چند ماه متوالی است که شهرداری صومعهه‌سرا «انقلاب آسفالت» و توسعه زیباسازی شهری را در شهر به راه انداخته و باعث رضایتمندی شهروندان شده است که در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

«عزیز رضایی» با بیان اینکه امروزه خوشبختانه توسعه شهری کاملا مشهود است اظهار کرد: وقتی بین شهردار و شورای شهر تعامل برقرار باشد قطعا سود آن نصیب شهر و مردمانش می‌شود.

یکی از شهروندان صومعه‌سرایی با بیان اینکه مدتی است که انقلاب آسفالت در شهر صومعه‌سرا در حال رخ دادن است افزود: هر روز می‌شنویم که یک کوچه و خیابان این شهر در حال آسفالت می‌باشد.

وی گفت: شهرداری یک مرکز خدمت‌گذاری در تمام ابعاد است و وقتی مدیران شهری وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و با کار جهادی امورات شهر را به سرانجام برسانند قطعا رضایتمندی عمومی به دست می‌آید.

«فاطمه رحمانی» در این راستا تصریح کرد: وظیفه شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری رضایت‌مندی آحاد مردم شهر است.

این شهروند صومعه‌سرایی با بیان اینکه بسیاری از وظایفی که شهرداری بر عهده دارد در ایجاد رضایت عمومی مردم مؤثر است بیان کرد: شهر نیز یک موجود زنده است که می‌طلبد همه امورات شهر درست انجام شود تا رضایتمندی شهروندان هم کامل حاصل شود.

«میثم کیانی فرد» رشد و توسعه همه جانبه شهر را مستلزم سیاست‌ها و برنامه‌ها در سطوح مختلف دانست و اظهار کرد: مدیریت شهری علاوه بر تقویت و توسعه زیرساخت‌ها، باید در خصوص پاسخ به نیازها و مطالبات مستمر و جاری شهروندان نیز دغدغه‌مند باشد.

شهردار صومعه‌سرا اجرای آسفالت را یکی از شناخته‌ شده‌ترین و در عین حال مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: کیفیت معابر شهری باید در شأن شهروندانش باشد؛ شهروندانی که به عنوان صاحبان حقیقی شهر تنها نقطه اتکای شهرداری در تأمین منابع و هزینه‌ها به شمار می‌آیند.

وی با تأکید بر اجرای آسفالت در مناطق و نواحی مختلف بر اساس نیازها و مطالبات شهروندان گفت: تسهیل در زمینه تردد شهروندان، ایمن‌سازی فرآیند عبور و مرور، افزایش رضایت عمومی و… مواردی است که می‌توان با بهسازی، آسفالت و توسعه معابر به آن دست یافت.

کیانی فرد با اشاره به اجرای آسفالت در نقاط مختلف شهر طی هفته‌های اخیر تصریح کرد: در کنار اجرای آسفالت پروژه‌های شاخصی مانند روشنایی معابر و میادین، سنگ فرش و پیاده راه سازی، کاشت هزار اصله درخت و… نشانگر عزم مدیریت شهری برای توسعه این حوزه خدمت‌رسانی  به صورت متوازن و عدالت محور است.

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه نگرش عادلانه یک اصل در دوره کنونی شهرداری و شورای اسلامی شهر است بیان کرد: با اصلاح سیاست‌ها و هدایت صحیح برنامه‌ها باید فاصله موجود در نقاط مختلف شهر را برداشت و توسعه صومعه سرا از مسیر عدالت و تعالی را محقق ساخت.

وی خاطرنشان کرد: فهرست معابر نیازمند آسفالت در هر ناحیه و محله تعیین شده، بزودی و بصورت به‌هنگام و جهادی نسبت به رفع نیازهای شهروندان اقدام صورت خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.
 
 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *