امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت : ۲۲:۳۷:۲۶
0

‍ دیدار و نشست صمیمی فرماندار صومعه سرا با اعضای شورای اسلامی شهر صومعه سرا

بازدید 114

به گزارش روابط عمومی شهرداری صومعه سرا ؛ امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۶/۲۱ نشست صمیمی فرماندار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار صومعه سرا در محل ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد.

فرماندار صومعه سرا مهندس صفاتی بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت شهروندان تاکید کرد و گفت: از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم و خدمت رسانی مناسب، تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است که مهمترین ارزیابی آن از تاثیر اقدامات انجام گرفته بر زندگی شهری در هر دوره ای از شورا، پس از اتمام مسئولیت و توسط مردم انجام می شود.

وی بهره گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت رسانی را نشان از درایت، هوشمندی و مسئولیت پذیری اعضای شورای اسلامی شهر دانست و تصریح کرد: همواره بر وجود برنامه ای مدون و متمرکز تاکید و این موضوع در شوراهای اسلامی که از حضور منتخبان مردم و تجمیع افکار و نظرات شکل گرفته است، اهمیت بیشتری دارد.

فرماندار صومعه سرا نیز در این دیدار گفت : در دین اسلام و قانون کشورمان به جایگاه ویژه شوراها اشاره شده چراکه در حقیقت شوراها در جامعه نقطه اتصال مردم و حاکمیت بوده و به نوعی زبان گویای مطالبات مردم هستند. همچنین درباره پخش زنده اینستاگرام تشکر کردند و گفتند که با این شرایط مردم مستقیما خودشان مسائل را قضاوت میکنند

محمد عربانی مستقیم رئیس شورای اسلامی شهر صومعه سرا؛ از تلاشهای فرماندار محترم تقدیر و بیان داشتند: پروژه های عمرانی از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

در ادامه مهندس کیانی فرد شهردار صومعه سرا؛ مسائل مدیریت امور شهری و شهرداری و روند اجرای پروژه های شهرداری از جمله مهمترین محورهایی بود که به آن پرداختند و گزارشی از عملکرد شهرداری در یکسال اخیر به سمع و نظر ایشان رساندند

در پایان اعضاء شورای اسلامی گزارشی از مسائل و مشکلات شهری را بیان و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر پرداختند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.
 
 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *