امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت : ۲۳:۴۳:۱۷
0

بروزرسانی ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری صومعه‌سرا

بازدید 22

رئیس شورای اسلامی شهر صومعه سرا از بروزرسانی تمامی تجهیزات و ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله با حوادث بارش برف خبر داد.

مجتبی حسین زاده صیقلانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق برنامه هرساله با فرارسیدن فصل سرما، جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری صومعه سرا تشکیل و اعضای آن مشخص شده است و در زمان هشدار قرمز هواشناسی، نیروها چارت‌بندی و شیفت‌بندی می‌شود و هنگام بارش برف به صورت شیفتی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرداری صومعه سرا، دارای یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بابکت، دو عدد تیغه برف روب، پنج دستگاه کمپرسی و چهار دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی بوده و تمامی این تجهیزات و ماشین آلات سرویس و بروزرسانی شده است، افزود: مدیریت شهری در حال پی گیری و خریداری سوخت مورد نیاز ماشین آلات و تهیه و ذخیره نمک و ماسه برای جلوگیری از یخ زدگی معابر در زمان بارش برف است.

رئیس شورای اسلامی شهر صومعه سرا با بیان اینکه ماشین آلات و تجهیزات شهرداری فرسوده شده و در این زمینه با کمبود مواجه است، افزود: ماشین آلات مدیریت بحران، قیمت بسیار زیادی دارد و شهرداری‌های مثل صومعه سرا به دلیل نداشتن منابع مالی، قدرت و توانایی خرید آن را ندارند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه شهرداری صومعه سرا نیازمند ماشین آلات آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران است، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری صومعه سرا برای دریافت ماشین آلات مورد نیاز شهرداری اخیراً، از طریق نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور مکاتبه‌ای انجام داده است که امیدواریم سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور امکانات و ماشین آلات لازم را در اختیار شهرداری صومعه سرا قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه با صاحبان شرکت‌های بخش خصوصی دارای ماشین‌آلات سنگین و سبک در این شهرستان، هماهنگی لازم انجام شده است تا در زمان بارش برف و بحران به شهرداری کمک کنند، گفت: برای حفظ سلامت کارگران خدمات شهری شهرداری در فصل زمستان، لباس گرم به تعداد لازم تهیه شده و در اختیار آنان قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر صومعه سرا با بیان اینکه شهرداری درختان پرخطر در حاشیه خیابان‌ها و فضای سبز شهری را برای جلوگیری از شکستن در هنگام بارش برف هرس کرده است، خاطرنشان کرد: طبق روال سال‌های گذشته برای زمان بارش برف، تدابیر لازم برای پاکسازی و بازگشایی خیابان‌های اصلی و مسیرهای منتهی به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس و ادارات مهمی همچون برق، آب و گاز پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.
 
 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *