امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت : ۲۰:۱۴:۲۴
0

اقدامات شهرداری صومعه سرا در مبارزه با کرونا

بازدید 32

میثم کیانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بحران کرونا، اظهار کرد: بزرگترین چالش در این بحران برای شهرداری پرداخت حقوق و عیدی کارکنان و نیروهای خدمات شهرداری است.

وی گفت: شهرداری به دلیل نداشتن درآمد دولتی و تنها با استفاده از مالیات بر ارزش افزوده که بر اساس قانون به شهرداری‌ها تعلق می‌گیرد توانسته بخشی از این کمبودها را برای کارکنان و نیروهای خدمات شهری در این بحران کرونا جبران کند.

کیانی فرد بیان کرد: با مستقر شدن نیروهای ارتش و سپاه شهرستان، تمام سطح شهر و روستاهای شهرستان صومعه سرا در مقابله با این بیماری کرونا گند زدایی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای بیماری کرونا با کمک اعضای شورا مراحل تدفین و شستشو و انتقال اموات، شهرداری صومعه سرا خدماتی را به شهروندان ارائه کرد، گفت: گند زدایی سطح شهر و روستاهای شهرستان هر شب توسط تیم آتش نشانی انجام می‌شود که این کار تا مهار کامل کرونا ادامه دارد.

سرپرست شهردار صومعه سرا با بیان اینکه این سازمان برای ضد عفونی سطوح محلات شهر صومعه سرا آب ژاول در اختیار عموم مردم قرار داده است، افزود: شهرداری به مدت شش ماه به مقدار ۷ هزار لیتر آب ژاول به عنوان ذخیره برای شهر صومعه سرا در اختیار دارد.

میثم کیانی فرد همچنین تاکید کرد: شهرداری صومعه سرا در آینده با کمک و همکاری ارتش با بهره گیری از پرمنگنات پتاسیم در زمینه ضدعفونی با ماندگاری بالا در شهرستان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به ضدعفونی کردن ادارات توسط تیم‌های مخصوص شهرداری صومعه سرا، بیان کرد: بودجه و درآمد شهرداری در این بحران کرونا به اوج خود رسیده و شهرداری را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

کیانی فرد گفت: با توجه به اینکه هنوز درگیر بیماری کرونا هستیم از شهروندان درخواست می‌شود که از ترددهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.
 
 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *